مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ

طراحی سایت  ساخت سایت ارزیابی کردن سئوی وبسایت خود و مهم تر از آن، آنالیز کردن سئوی وبسایت های رقیب امری بسیار حیاتی می باشد. در صورتیکه سایتی که قصد بررسی سئوی آن را دارید سایت خود شماست، می توانید از ابزار بهینه سازی احتساب وبمستر گوگل استعمال کنید. اگر سایتی که می خواهید باز‌نگری فرمائید برای رقیبتان است کارکشته خواهید بود با ابزار های سئوچک که به دنبال معرفی خوا‌هیم کرد این کار را انجام دهید.

ابزار های سئو باز‌بینی
Ahrefs

یکی ابزار های موثر در مورد ارزیابی سئو ابزار ahrefs است که با به کارگیری از وب سایت ahrefs.com در دسترس است. البته این سایت از سال 2016 برای ایرانیان فیلتر شده است اما احتمالا بتوانید با از استفاده از ابزار های دور زدن فیلتر از امکانات این تارنما استفاده نمائید. Ahrefs به شما اطلاعات دقیقی در رابطه با سایت های رقبا میدهد. شاید اضافه تمرکز این ابزار روی لینک و پیوند دهی رقبای شما باشد. اگر شما لینک گیری و تعداد لینک و پیوند ها را بدانید می توانید نتایج مفیدی کسب کنید.

Moz

یکی‌از از سایر از ابزار های بدون‌پول که شاید به همین برهان هوا داران زیادی در کشور ایران دارد ابزار moz می‌باشد که با پست الکرونیکی moz.com قابل دسترس می باشد. این ابزار می توانید در کمترین بعدازظهر بهترین اطلاعات را درباره بها صفحه های و محتوا به شما ارائه کند. این ابزار جانشین گوگل پیج رنک است. البته از گفتن این نکته نباید غافل شویم که بعضا گزارش ها نشان می دهد pa da هایی که این وب سایت ارائه کرده است فاصله زیادی با واقعیت داراست. پس در صورتی نیاز به باز‌نگری های مطمئن دارید خودتان هم در کنار به کارگیری از moz یکی از دو فاکتور را باز بینی کنید.

Woorank

وبسایت وورنک یکی دیگر از وبسایت هایی است که می توانید از آن برای باز‌نگری وب سایت های رقیبتان استفاده نمائید. woorank.com ابزاری است که میتواند برای بررسی کلی سایت آیتم استفاده قرار بگیرد. این وب سایت موقعیت کلی سایت را با یک نگاه گزینه بررسی قرار میدهد. تفاوت وورنک و ahrefs آنجایی می باشد که ahrefs متمرکز بر ارزیابی بک لینک می باشد ولی وورنک با یک نگاه کلی تمام جوانب سایت را مورد احتساب قرار می دهد.

باز بینی بهینه سازی داخلی (On page seo)
برای بازبینی سئو داخلی نیز ابزار های مختلفی طراحی شده اند. این ابزار ها می توانند تگ های تیتر بندی، تعداد کاراکتر های مو جود درهر تگ، فشرده شدن فایل های CSS و… را گزینه بررسی قرار دهند. از جمله این ابزار ها می توان به Gtmetrix و YSlow اشاره کرد.

بهترین طرز چک کردن سئوی وب سایت
این که بخواهیم یک ابزار را به عنوان شاخص معرفی کنیم و بگوییم در بازبینی تمام مورد های seo بهترین است، ممکن نیست البته برای بررسی هر بخش یک ابزار تخصصی وجود دارد. مثلا در صورتی می خواهید جایگاه سایتتان را در گوگل بازبینی کنید ابزاری مانند افزونه Serp trends و نرم افزار جت seo می توانند مورد به کارگیری قرار بگیرند. در واقع هر یک از میزان های seo ابزار های تخصصی خود را برای بازنگری می طلبند. این که چه‌طور از ابزار ها به کارگیری نمائید و از آن ها بهره ببرید چیزی می باشد که گزینش مینماید کدام ابزار برای شما مناسب تر است.

پس به عنوان یک نتیجه گیری کلی از آنچه تاکنون درباره ابزار های بررسی سئو وب سایت گفته شد، می توان استدلال کرد برای انتخاب یک نرم افزار برای باز نگری سئو نخست بایستی بدانید بدنبال باز‌بینی تخصصی کدام واحد سنجش سئو در تارنما خود می‌باشید. برای مثال همانطور که گفته شد ابزاری مانند ahrefs طولانی تر تمرکز خود را روی لینک ها می‌گذارد و ابزاری مانند سرپ ترندز یا جت سئو اضافه برای بازنگری جایگاه سایت در گوگل مورد به کارگیری قرار می گیرند.

همچنین شما می توانید با سئوکار جهت کسب مشورت بهینه سازی درباره باشید.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 143 تاريخ : چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399 ساعت: 22:00

طراحی سایت ساخت وب سایت همانطور که میدانید این روز ها کنفرانس ها و همایش ها به صورت گسترده ای در سراسر فهمیده در حال برگزاری می باشند و در واقع یک کدام از طرق گسترش مشاغل و صنایع گوناگون، می باشند و هوا داران بسیاری را نیز به سمت خود جلب نموده اند.

یکی از روش هایی که کمک مینماید تا کاربران در هر جایی که می‌باشند بتوانند از تمامی همایشها و کنفرانس های مرتبط با حوزه ی علاقه مندی خود با خبر شوند این می باشد که مسئولین برگزار کننده، این وقوع افتاد های پربازدید را از طریق وب سایت های مربوط به درج پوسترهای تبلیغاتی همایش و کنفرانس اطلاع رسانی کنند.

در همین راستا یک کدام از خدمات موسسه ها ساخت سایت در بعد از ظهر حاضر طراحی وب همایش و کنفرانس میباشد. درصورتی که تمایل دارید در رابطه با ویژگی های یک سایت همایشی حرفه ای و کاربردی اطلاعات بیشتری داشته باشید این نوشته‌علمی را تا پایان مطالعه فرمائید.

 

ساخت سایت همایش
با توجه به اینکه حجم برگزاری همایش در سرزمین در سال های اخیر نسبت به قبلی ارتقاء چشم گیری داشته است، و از طرفی با دقت به اینکه یکی مهمترین مواردی که در برگزاری چیره یک همایش تاثیر زیادی داراست، تعداد افراد شرکت کننده در همایش است، از این رو استعمال از روشهای تبلیغاتی برای معرفی همایش های مختلف امری ضروری بنظر میرسد، اما بخاطر حضور گسترده افراد در فضای اینترنت، طراحی سایت همایش، یکی از اصلی ترین مواردی می باشد که هر برگزار کننده همایش به آن می‌پندارد.

طراحی سایت همایش و مزایا
قطعا علاقه مندان به شرکت در کنفرانس های معتبر این وقوع افتاد ها را در فضای اینترنت بسیار جستجو کرده و همایشی را که بیشتر به دردشان می خورد انتخاب می کنند. به همین خیال درصورتی که همایش شما در فضای اینتنت نباشد طبیعاتا از دیده شدن فی مابین بسیاری از طرف داران خود محروم خواهد شد. همین م

مزیت های داشتن یک تارنما حرفه ای برای طراحی سایت همایش:

اطلاع رسانی درباره ی مکان، بعدازظهر و سخنرانان همایش
معرفی همایش، مسئله آن، محورهای قابل مشاجره همایش
امکان ثبت نام برای افراد عشق و علاقه مند
امکان ارسال اثر/ مقاله
قابلیت و امکان ارسال آدرس اینترنتی جهت فراخوان
تکثیر پایانی خبر‌ها همایش
امکانات طراحی سایت همایش
ارتقا قابلیت جذب مشتریان بالقوه از طریق نمایش تارنما در کاغذ اولیه
نمایش خبرها و اطلاعیه همایش
صدور حاصل مقاله‌ها
قابلیت و امکان انجام نظر سنجی
ثبت نام 
پرداخت آنلاین / قابلیت و امکان لود فیش های پرداختی
امکان ارسال پیامک به گروه های متعدد
امکان ارسال ایمیل
امکان ارسال اثر
داشتن بخش راهنمای نگارش مقالات
بخش محورهای مورد دعوا کنفرانس
بخش اطلاع سانی تاریخ های مهم
درباره همایش/ کنفرانس
تماس با ما
بخش عضویت در همایش
کاغذ معرفی اسپانسرها
صفحه معرفی سخنرانان
معرفی سخنرانان در کاغذ اصلی بگونه ای جالب
شرکت رایا پارس با امداد تیم کاردان خود میتواند تا کلیه خدمات مورد نیاز شما‌را در موضوع طراحی سایت همایش با بهترین نکات گرافیکی و خدماتی بانجام برساند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 176 تاريخ : دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 ساعت: 21:25

طراحی سایت 


شما می‌توانید با ایجاد نقشه تارنما و تثبیت کردن آن در کنسول گوگل، براحتی گوگل را از نهایی مطالبی که در وبسایت خویش منتشر می کنید در جریان بگزارید و گوگل بتواند مطالب نو تارنما شمارا ایندکس بکند.

ایجاد فولدر robots.txt و تثبیت آن در کنسول گوگل
برای آگهی به گوگل جهت یافت کردن نقشه وبسایت میتوان از پوشه robots.txt استفاده نمود همینطور شما می‌توانید درین پوشه مشخص و معلوم بکنید که گوگل اذن ایندکس کردن کدام صفحه های از وب سایت شما‌را دارااست و کدام صفحه های از تارنما شمارا نمیتواند ایندکس بکند.(این گزینه قادر است برای گونه های متعدد خزنده ها مانند بینگ و یاندکس و... نیز درستگو باشد و شما به هر یک از موتور های جستجو گر اذن دسترسی و قرائت مطالب بخش خاصی از وبسایت خویش را بدهید)

لیست عمل های اثر گذار برای بهینه سازی وبسایت که هر سئوکار بایستی انجام دهد
کار بر روی مارک
شما می توانید با کار بر روی بند خویش، در شبکه‌های‌اجتماعی، خویش را طولانی تر به یوزرها خویش نزدیک بکنید. همینطور در حیث داشته باشید که برخی از شبکه‌های‌اجتماعی تاثیر بسیار نیکی بر روی سئوی وب سایت شما دارا‌هستند و با عمل بر روی آنها می‌توانید علاوه بر بهبود سکو تارنما خویش، به مخاطبان خویش در شبکه های مردمی هم دسترسی قابل قبولی داشته باشید

تهیه و تنظیم رپورتاژ اطلاع رسانی و ایجاد محتوای روزمره
برای کامل شدن نظارت لیست سئوی وب سایت میتوانید 2 آیتم فوق را کامل شدن بکنید و در وب سایت خویش به عمل ببرید. در تنظیم محتوا تمامی سعی خویش را بکنید که مطابق با ضوابط گوگل صورت پذیرد.

چنانچه شما گزینه دیگری برای نظارت لیست seo مد لحاظ دارید صد رد صد در نصیب نظرها همین نوشته‌علمی مطرح بکنید تا به وبسایت بیشتر شود و سایر یوزرها هم بتوانند از آن استعمال بکنند.

برای آغاز فعالیت این گزینه کافی می‌باشند و می توانید بصورت بی نقص با انجام موردها فوق یک کانفیگ بسیار ماهر که تمامی seo فعالیت های زبده و پیش کسوت انجام می‌دهند را شما نیز انجام دهید.

در seo وجود تداوم و انجام و باز‌بینی دوباره تغییرات تاثیر بسیار متعددی در به چنگ آوردن ترافیک طولانی تر داراست، همینطور با اعتنا به رقابت بالا در دنیای وب می بایست همگی عملکرد خویش را بکنید که فاکتور های گوگل را به نحو احسن انجام دهید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 313 تاريخ : پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399 ساعت: 4:22

طراحي سايت 

بحران های کد نویسی
بحران ها و رقابت های کد نویسی آنلاین روشی عالی برای تمرین برنامه نویسی مبنی بر گروه راهبرد های ظریف میباشد. در بعضا از معضل ها، شما در‌این مسابقه در قبال یک کدنویس دیگر قرار خواهید گرفت تا چهت نیل به چاره همت نمائید. معضل های برنامه نویسی یکی کارامد ترین نحوه ها برای یادگیری برنامه نویسی می‌باشند.

قدم ششم : به یک انجمن آنلاین بپیوندید
اینک که عمل خویش را از روش عصر های آنلاین آغاز نموده اید و درخصوص اصول نخستین پایتون ایده هایی در ذهن دارید، عصر آن فرا رسیده میباشد که شما با برنامه نویس ها دیگر رابطه برقرار فرمایید. یک کدام از شایسته ترین راهها برای این فعالیت ، پیوستن به یک فروم یا این که انجمن آنلاین میباشد.

شما میتوانید بعداز پیوستن به یک انجمن آنلاین، سؤالاتی بپرسید، در امر برنامه نویسی با بقیه طرفداران سخن نمائید و در چهره نیاز از آن ها یاری بخواهید. پایتون یک لهجه بسیار رایج و گسترده میباشد، براین اساس جامعه ها آنلاین بخش اعظمی برای آن موجود است. یکی آن‌ها را گزینش فرمائید که متناسب با مبتدیان باشد.

قدم هفتم : با دیگر برناه نویسان حیطه خویش رابطه برقرار نمایید
رابطه و کانال سازی با اشخاص دیگری که عشق مند به یادگیری طرز برنامه نویسی با پایتون میباشند ایده خیر و خوبی میباشد. چنانچه تلاش نمایید خودتان به تنهایی این گویش را حافظه بگیرید شاید بین مسیر فعالیت را رها نمائید. هنگامی با کسانی که هدف ها شبیه شمارا دارا‌هستند، رابطه دارید، با هدف خواهید ماند و به سمت جلو جنبش می‌کنید.

آغاز ارتباطات فیزیکی میتواند مشقت بار باشد، به ویژه درصورتی که شما شخصی درونگرا می باشید که طبیعی میباشد، ولی قیمت داراست برای این فعالیت همت فرمائید. با جستجوی تیم های برنامه نویسی در حوزه‌ و محله خویش، در رخ بوک استارت نمایید. مثلا، در صورتی‌که در تهران مشغول گذران زندگی هستید، درپی چیزی مانند "برنامه نویس ها پایتون در تهران" باشید. بدین مجموعه ها بپیوندید و همت فرمایید در جامعه آنان فعال گردید.

قدم هشتم : تمرین، تمرین و تمرین
بعداز فهم اصول نخستین پایتون، شایسته ترین کاری که می‌توانید برای یادگیری انجام دهید، تمرین میباشد. کد تایپ کردن را تمرین نمائید. یادداشت های خویش را مرور فرمائید و با هر نحوی که تماماً ریلکس نیستید یا این که در به کارگیری از آن مشکلی دارید، تمرین نمایید. به گیت هاب بروید، کد فرد دیگری را دانلود فرمائید و آن را آیتم باز نگری قرار دهید. تمرین در برنامه نویسی سر پیروزی شماست.

فیض گیری
یادگیری یک گویش برنامه نویسی مانند پایتون می‌تواند مشغول کننده و مهیج باشد و باعث به آیتم های نو شغلی برای شما شود. طاقت فرسا ترین نصیب درخصوص یادگیری اصول نخستین پایتون آغاز فعالیت میباشد. در ایم نوشته‌ی‌علمی به اصولی که برای یادگیری پایتون به آن ها نیاز دارید اشاره کردیم، امید داریم با فعالیت به آنان شما یک کدام از شایسته ترین برنامه نویس ها پایتون در آینده باشید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web02 بازدید : 343 تاريخ : دوشنبه 15 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:49

طراحي سايت 

نصب پلاگین Login With Ajax
برای نصب این پلاگین طبق تصویر پایین مبادرت فرمایید:

یا این که از نصیب پلاگین‌ها روی آیتم لود پلاگین کلیک نمایید و از لینک و پیوند پایین پلاگین را دانلود نمائید و در نصیب لود، پلاگین را لود فرمایید.
یا این که اینکه از نصیب کلیدواژه Login With Ajax را تایپ فرمایید و پلاگین Login With Ajax را نصب و بعد از آن فعال سازی نمایید.
درصورتی‌که با نصب کردن پلاگین مشکلی ‌دارید میتوانید فراگیری نصب پلاگین را ببینید.
پس از نصب پلاگین در نوار کناری(سایدبار) در نصیب پیکربندی مورد‌ای با اسم Login With Ajax طولانی تر می‌گردد، روی آن کلیک نمایید.
پس از کلیک روی این مورد همانند برگه پایین به نصیب پیکربندی Login With Ajax وارد می شوید.
۱ پیکربندی همگانی Login With Ajax:

اولی مورد‌ای که میتوانید تغییر و تحول دهید تغییر‌و تحول قالب برگه ورود به تارنما میباشد که دربرگیرنده سه قالب گوناگون میباشد.
آیتم دوم برای غیرفعال کردن نو‌سازی فرم ورود به تارنما میباشد که سبک ایجکس غیرفعال می شود.
۲ پیکربندی انتقال:

در مورد نخستین انتقال بعد از ورود کلی: این‌سیرتکامل میباشد که یوزرها بعداز ورود به وب سایت به آدرس که شما درین فیلد وارد میکنید میروند.
در مورد دوم انتقال بعداز خروج کلی: به‌این فیس میباشد که یوزرها بعد از خروج از وب سایت به آدرس‌ای که شما در‌این فیلد وارد کرده‌اید می روند.

۳ انتقال‌های ورود سفارشی، مبتنی بر نقش:

در‌این نصیب می توانید یوزرها را بر طبق نقشی که در وب سایت دارا هستند پس از ورود به‌رخ سفارشی‌سازی به آدرس دیگری هدایت نمائید.

۴ انتقال‌های خروج سفارشی، بر پایه ی نقش:

در‌این نصیب می توانید یوزرها را بر طبق نقشی که در وبسایت دارا هستند پس از خروج به‌چهره سفارشی‌سازی به آدرس دیگری هدایت نمائید.

۵ پیکربندی باخبر‌سازی:

شما می توانید طومار الکترونیکی پیش‌ذهنی که سیستم وردپرس برای یوزرها تثبیت‌اسم گردیده می‌فرستد را ویرایش فرمایید در‌این‌صورت‌ تیک ارزیابی جعبه این نصیب را بزنید و دستکاری مطلوب را برای خویش انجام دهید.

در انتها روی آیتم ذخیره تغییرات کلیک فرمائید تا پیکربندی شما ذخیره شود. آیتم دیگری که نیاز به توضیح داراست بخش ابزارک این پلاگین میباشد، که می بایست از نصیب اکران و مورد ابزارک‌ها وارد این نصیب گردید.
بعداز گزینش ابزارک‌ها وارد برگه تحت میشوید که نیاز میباشد ابزارک این پلاگین را به هر مورد از نصیب‌های وب سایت که نیاز دارید بکشید و رها نمائید و پیکربندی را برای اکران متن خوش آمدگویی و ورود به وبسایت انجام دهید.
پس از تعیین ابزارک در تارنما می توانید این فرم را در تارنما مثل تصویر تحت ملاحظه کنید. ولی این فرم وقتی اکران داده میگردد که جدید می خواهید اسم کاربری و سر عبور خویش را از نصیب وبسایت وارد نمائید.
عده‌بندی:
برای راحتی بیش تر یوزرها در ورود به وبسایت و بیرون شدن، نیاز به فرم ورود میباشد این پلاگین با دارا بودن سه مدل قالب گوناگون و ابزارک موءثر برای اکران این فرم در تارنما به شما امداد بسزایی می کند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web02 بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 14 ارديبهشت 1399 ساعت: 13:13

آشنا کردن مردم با خدمت یا این که متاع شما

طراحي سايت
یافت کردن مشتری های تازه و بهره طولانی تر
اکنون که برای خویش این هدف ها را تمجید کردید، آغاز به پباده سازی سایتی میکنید که تمام خصوصیت‌های خیر که تا به حالا به شما گفتیم (یعنی ریسپانسیو و امروزی بودن تارنما و غیره) را دارااست. ولی وب سایت شما با تمام خصوصیت های خیر که داراست، نرخ تبدیل پایینی دارااست. مراد از نرخ تبدیل مشتری یا این که Conversion Rate چه است؟

خواسته از نرخ تبدیل این میباشد که زمانی کاربری از اینترنت‌وبسایت شما بازدید مینماید، به عبارتی اقدامی را انجام دهد که شما از وی می خواهید. این انگیزه‌گذاری قادر است برای هر وبسایتی گوناگون باشد. برای مثالً در یک اینترنت‌تارنما، شما از بازدیدکنندگان می خواهید در روزنامه ایمیلی عضو شوند، یا این که در اینترنت‌وبسایت شما حساب بسازند. شاید این مبادرت در اینترنت‌سایتی دیگر به منزله خرید، دانلود نرم افزار یا این که اقدامی تماماً مختلف باشد.


در صورتیکه وب سایت شما در تبدیل بازدیدکننده به مشتری همت خیر ندارد، از این زمان به کارگیری نمائید تا بتوانید با اعمال 4 خصوصیت بالا، آن را گشوده پباده سازی نمائید.

زمانی تواسنتید با استعمال از عوارض بالا، به سوال «چرا به بازطراحی وب سایت نیاز دارم» جواب هایی منطقی بدهید، در قدم‌بعدی نیاز به بررسی چند داده در وبسایت خویش دارید.

گام دوم: ایرادات ساخت سایت خویش را بازبینی نمائید
در صورتی‌که به حافظه داشته باشید در اولِ نوشته ی علمی یک نمونه برای شما زدیم و گفتیم که سایت صحیح همانند یک دکان میباشد. حالا فرض فرمایید این فروشگاه پس از مدتی از دوره تاسیس آن، فروش خیر ندارد و می بایست در یک مبادرت، راه و روش خویش را تغییر تحول دهد برای مثالً اجناس فروشگاه را عوض نمایند یا این که اینکه به فروشندگان خویش فراگیری های بهتری  ارائه دهد.

تارنما شما هم در شرایطی که بعداز مدتی یوزرها متعددی را به خویش جلب نکند یا این که در تبدیل آنان به مشتری با اختلال مواجه شود نیاز به بازطراحی داراست. ولی قبلی از اینکه وارد فعالیت گردید و فعالیت را استارت نمایید می‌بایست تارنما شرایط کنونی خویش را چک نمایید. تحت عنوان مثال، می توانید سوالهای ذیل را از خودتان بپرسید:

آیا تارنما شما صفحه های متعددی دارااست؟
آیا فونت نوشته های شما برای استفاده کننده مطلوب میباشد؟
آیا عکس های تارنما شما کیفیت خیر و خوبی دارا‌هستند؟
برای اینکه بتوانید وبسایت خویش را به خیر و خوبی آنالیز فرمایید و تمام نکات مثبت و منفی را از یکدیگر جداگانه فرمایید، به یک‌سری ابزار تحلیلی نیاز دارید. ابزارهایی مانند Google Analytics و Google Search Console میتواند خلق یوزرها شما‌را بازبینی نمایند و داده ها مفیدی به شما ارائه دهند.


با به کارگیری از داده ها به دست آمده شما می‌توانید مهم‌ترین صفحه های وبسایت خویش را شناسایی کرده و کلماتی که اکنون مقام قابل قبولی در نتیجه ها گوگل دارا هستند را بدست آورید. در فرایند بازطراحی می بایست برنامه ویژه ای برای این صفحه های و لغات انگیزه آنان داشته باشیم تا این فرایند علاوه بر بهبود تجربه کاربری موجب بهبود شرایط seo تارنما شما شود.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web02 بازدید : 334 تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:30

طراحي سايت

سنت وی اس بسیار استوار و ولی امن میباشد. از آنجایی که به روزرسانی‌های اندکی درباره ی سنت وی اس منتشر میشود، قابل انعطاف افزارها را می‌اقتدار برای برهه زمانی طولانی‌تری گزینه به کارگیری قرار بخشید و صرفا از ورژن‌های امنی که منتشر میشود استفاده کرد. در‌حالتی که از سرور سنت وی اس به کار گیری فرمایید به خیال و خاطر تکثیر ورژن نو نرم افزار‌ها که باگ یا این که مشکلی دارا هستند، مبتلا دردسر نخواهید شد.
بیش تر در دست گرفتن پنل‌های دوستداشتنی همچون سی پنل یا این که دایرکت ادمین سنت وی اس را تحت عنوان سیستم ادله اصلی بستر آزمایش و توزیع خویش و بستر توصیه گردیده اصلی برای نصب معرفی مینمایند. به این ترتیب، در شرایطی که کمپانی هاستینگ دارید یا این که میخواهید تحت عنوان یک کمپانی طراحی وب سایت با مشتریان گوناگون کار فرمائید بهتر میباشد از CentOS برای سرور مجازی یا این که سرور منحصربه‌فرد خویش استعمال فرمائید.
هر دوی این توزیع‌ها را آزمون فرمایید و شایسته ترین گزینه را برای خویش گزینش فرمائید. در صورتی نمی‌توانید تصمیم گیری صحت در امر تعیین توزیع لینوکسی داشته باشید، بهتر میباشد هر دوی این توزیع‌ها را آزمون نمائید. در حالتی که شما مشتری سرور مجازی لینوکس رسانگار می‌باشید، به آسانی و با یک کلیک میتوانید فی مابین این دو سیستم دلیل لینوکس سویچ نمایید و با آن ها استارت به فعالیت نمایید.

CentOS یا این که Ubuntu، کدام سریع خیس می باشند؟
این قضیه به دشوار افزارهایی که استعمال میکنید هم بستگی خواهد داشت البته هر دو توزیع لینوکسی سنت وی اس و اوبونتو در حوزه سرعت نسبتاً همت یکسانی دارا هستند. در صورتی سرور منحصربه‌فرد دارید شما بایستی از مشقت بار افزار قابل قبولی استعمال فرمائید در صورتی‌که سرور مجازی دارید، در صورتی‌که قصد خرید سرور مجازی دارید سرور مجازی NVMe رسانگار را به شما توصیه می‎کنیم.

فیض‎گیری
برای فیض‌گیری پایانی به‌این اکتفا می کنیم که گزینش در میان این دو سیستم برهان درصورتی که با لینوکس آشنا باشد تماما متعلق به پروژه و نیازمندی‌های شما میباشد. در‌حالتی که شما مشتری سرور مجازی رسانگار می‌باشید، به آسانی و با یک کلیک می توانید در بین این دو سیستم برهان سویچ فرمائید و با آن ها آغاز به عمل فرمایید. برای آغاز کافی میباشد تا با یک‌سری کلیک سرور مجازی خویش را توصیه داده و به طور فوری تحویل بگیرید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web02 بازدید : 274 تاريخ : پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:07

طراحي سايت  

چه چیزی یک پباده سازی UI خوب را رقم می زند؟
در واقع یک UI(رابط کاربری) خوب قابل مشاهده برای یوزرها وجود ندارد! یک طراح می تواند تمام جزئیات طرح را ببیند . یک طراح UI به استفاده کننده یاری می نماید تا به راحتی با وبسایت تعامل برقرار کرده و به فارغ از هیچ زحمتی روش فعالیت با وبسایت را فهم و شعور نماید. با وجود تفاوت هایی که در‌این دو مقوله موجود است پیاده سازی ماهر UI و UX برای کیفیت و خدماتی که وبسایت مهیا می‌کند، ضروری میباشند. اصول پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری می بایست باهم آیتم دقت قرار گیرند و در پباده سازی رعایت شوند تا شایسته ترین فیض نتیجه ها شود. در بازار امروز طراحان و بسط دهندگان اینترنت تحقیقاتی دراین باره انجام می دهند تا بتوانند محصول ها و سرویس ها خویش را به طور ماهر، اصولی، گوناگون خیس و با ساخت بالاترین سطح UI و UX ارائه دهند .

تجربۀ کاربری یا این که UX چه می باشد؟


UX مخفف User Experienc به‌مفهوم تجربۀ کاربری میباشد؛ تعریف‌و‌تمجید کلی تجربه کاربری مراحلی میباشد که در آن سعی در آن میباشد که تعامل استفاده کننده با وبسایت و یا این که اپ بهبود یابد و همون طور که از نامش مشخص و معلوم میباشد وسیع ترین اصل در تجربه کاربری این میباشد که استفاده کننده از تعامل با وبسایت تجربه و سود خیر داشته باشد . به صورت خلاصه تجربه کاربری دربرگیرنده حس استفاده کننده قبلی از ورود به وبسایت و حین فعالیت با وبسایت و غایت پس از تعامل با بخش های گوناگون وبسایت است .

در حین پباده سازی و توسعه و گسترش وب سایت و اپ ، در فرآیند امتحان و بروزرسانی تلاش می گردد از اشخاصی که وبسایت یا این که اپ را آزمایش کرده اند فیدبک گرفته شود تا مسائل و اشتباهات مجدد حل و فصل شوند و در پی چاره‌های بهتر برای ارائه یک تجربه کاربری بی آلایش و کارپسند می باشند .

 

پباده سازی UX خوب چه‌طور پیاده‌سازی می‌گردد؟
از برهه زمانی هنگامی که یک استفاده کننده صرف میکند تا بتواند بیشترین فایده را از تارنما برنده شود میتوان واحد سنجش خوب بودن پباده سازی UX آن وبسایت را معین کرد .

این مهم میباشد که یک فرآورده خاصی گسترش داده شود که تفاوت متعددی با دیگر تولیدها مو جود در مارکت داشته باشد. تحقیق و باز‌نگری، یک گزینه مهم پیشین از توسعه و گسترش و ساخت یک وب سایت میباشد؛ یک پباده سازی UX عالی نتیجۀ عمل با تحقیق و بازنگری‌های رقابتی میباشد که در زمان تحقیق به وسیله طراح انجام میگردد.

ضمنا بایستی دقت کرد که یک پباده سازی UX عالی فقط دربرگیرنده تولید حسی خوب در استفاده کننده وجود ندارد بلکه برای یک بیزینس، تارنما و فرآیند ساخت وبسایت برای استفادۀ مشتریانش خیلی مهمی میباشد. همینطور محتوای اپ که استفاده کننده قرار میباشد با آن محتوا در درون اپ رابطه داشته باشد نیز مهم بوده و فیض آخرین فعالیت را معلوم مینماید.v

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web02 بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 ساعت: 15:30

 

گویش برنامه نویسی پایتون جزوه لهجه‌های برنامه نویسی میباشد که میان برنامه نویس ها توانست خیلی سریع هوا داران مختص خویش را پیدا نماید. آمار سال ۲۰۱۶ نشان میدهد که چیزی نزدیک به ۲۷ درصد برنامه نویس ها گویش برنامه نویسی پایتون را برای انجام برنامه‌های خویش تعیین کردند. امکان بالای این گویش به حدی میباشد که در اکثری از برنامه‌ها می‌قدرت از آن بهره مند شد.

به عنوان مثال یک پروتوتایپ معمولی تا یک اینترنت‌وبسایت فروشگاهی پهناور میتواند با گویش برنامه نویسی پایتون توسعه و گسترش داده شود. این لهجه برنامه نویسی جزو گویش‌های برنامه نویسی سریع و سهل وآسان به حساب میآید. سود وری و خوانایی و توان کاربردی این گویش برنامه نویسی مخصوصاً زمانی که با کادر ورک های دیگر به فعالیت گرفته میشود به حد اعلای خویش میرسد.

لهجه برنامه نویسی Php جزو مهمترین گویش‌های طراحی وب
مطمئناً تمامی شما با گویش برنامه نویسی php که جزو شایسته ترین گویش‌های طراحی وب میباشد و از لهجه‌های دوست داستنی و پرطرفدار برای توسعه و گسترش سایت‌ها به شمار می‌رود شناخت کافی دارید. لهجه برنامه نویسی php یک لهجه متن‌گشوده سمت سرور بوده و به جرأت می‌قدرت اعلام کرد که شایسته ترین لهجه در طراحی وب میباشد.

این لهجه علاوه بر اقتدار زیاد از عصر لود سریع شامل است و همینطور ارزان بودن خویش گویش برنامه نویسی و همینطور سرور و هاستی که قرار میباشد پس از طراحی وب تنظیم شود سبب ساز شده‌است که بر محبوبیت آن روز آپ دیت افزوده شود.

اکثری از سیستم‌های رئیس محتوا از این گویش برای پباده سازی خویش استعمال می‌نمایند از وبسایت‌های بزرگی که با این لهجه حوزه داده شد نمی‌اقتدار به چهره‌بوک و وردپرس اشاره نمود. گویش برنامه نویسی php صرفا بر روی سرورهای که بر روی آن پی اچ پی نصب گردیده باشد قابل انجام میباشد.

PHP یک لهجه برنامه نویسی سمت سرور میباشد که برای گسترش تارنما‌های Static یا این که وبسایت‌های Dynamic یا این که برنامه‌های اینترنت استعمال میگردد. PHP مخفف Hypertext Pre-processor میباشد، که در صدر برای پباده سازی و توسعه و گسترش صفحه های فردی از آن به کار گیری می شد.

طراحي سايت  

لهجه برنامه نویسی جاوا یکی‌از لهجه‌های طراحی وب
یکی از دیگر از لهجه‌های وسیع و مهم که جزو شایسته ترین گویش‌های طراحی وب سایت میباشد گویش برنامه نویسی جاوا میباشد. این گویش یک لهجه برنامه نویسی تمامشی گرا بوده و به وسیله کمپانی sun Microsystems پدید آمد. این لهجه آن‌قدر پهناور و بدون نقص میباشد که حتی به یک استاندارد برای اشخاصی که به توسعه و گسترش بازی و برنامه‌های گوشی می‌پرداختند تبدیل شد. از این گویش می‌قدرت در ساخت وب سایت‌های پهناور و کوچک به کار گرفت.

 

از پهناور‌ترین پروژه‌هایی که با گویش جاوا درج شده‌اند می‌اقتدار به وب سایت ebay و youtube و آمازون و لیندکین اشاره کرد. برنامه‌هایی که به گویش جاوا نوشته می شوند میتوانند در سیستم برهان‌های مختلفی مانند مک، لینوکس، ویندوز به عمل گرفته شوند. پتانسیل و قابلیت و امکان این لهجه برنامه نویسی آن‌قدر زیاد میباشد که قادر است در اکثر وسایل الکترونیکی و برقی آیتم استعمال قرار گیرد.

در صدر که‌این گویش برنامه نویسی معرفی شد هدفش طولانی تر بر پباده سازی صفحه های اینترنت و امکان اجرا بر روی اکثر سیستم استدلال‌ها متمرکز بود و توانسته میباشد در‌این یک‌سری ساله اخیر رویش یادگرفتن داشته باشد تا جایی که طولانی تر گویش‌های برنامه نویسی که امروزه مشاهده میکنیم به گونه ای از همین لهجه برنامه نویسی جاوا در ساختارشان سود کرده‌اند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:15

طراحي سايت  

مختصات تگ های html (اتریبیوت های html)
همان طور که گفته شد گویش HTML h از قرار دریافت کردن تگ ها متعدد در کنار هم تاسیس شده است. اکنون بایستی بدانید که تگ ها نیز مشتمل بر مختصات و صفت هایی هستیند که به آن ها اتریبیوت در (attribute) گفته میشود. همینطور اتریبیوت های html نیز دارنده پاره ای می‌باشند که با آن ها attribute value گفته می وشد. راجع‌به صفت ها در html بعدا مفصلا توضیح خوا هیم بخشید.

 به این ترتیب می اقتدار اعلام‌کرد که صفت ها در html بر گیرنده مقادیر خاصی می باشد که تأثیر مشخصی بر محتوا می گذارد، مثلا برچسب‌هایی برای تغییر‌و تحول صورت ظاهری متن، نظیر درشت و قطور کردن یک کلمه و واژه یا این که برقراری لینک به صفحه های دیگر در اچ تی ام ال تمجید گردیده‌اند.

فولدر اچ تی ام ال چه می‌باشد
در واقع فولدر html فایلی میباشد که شما بعداز یک کدنویسی ماهر برای ساخت وب سایت، با فرمت .html ذخیره می‌کنید.

همان گونه که پیش خیس گفته شد، شما در فولدر های html  به امداد تگ ها و اتریبیوت ها میتوانید متن، تصویر، صوت و بقیه پسوند های متفاوت را به صورت ترکیبی در کنار هم داشته باشید وحتی در میان آنها به وسیله لینک و پیوند، لینک تولید نمائید.

ساختار کلی فولدر های html به صورت پایین میباشد:

همانگونه که میبینید این فولدر اچ تی ام ال دارنده تگ های اصلی HTML (تگ اصلی)، تگ head (برای نشان دادن بخش هد گواهی HTML و داده ها همگانی در زمینه‌ی مدرک به کار گیری میگردد)، تگ body (نصیب اصلی گواهی مثل متن و تصویر درین بخش قرار می‌گیرد)، تگ titel ()، تگ متا میباشد.

این فولدر اچ تی ام ال علاوه بر تگ ها دارنده مختصات تگ های اچ تی ام نیز میباشد. اتریبیوت lang و اتریبیوت charset، که هر یک مقدار مربوط به خویش را نیز اخذ کرده اند.

توصیه ویژه: برای یادگیری آسوده خیس طراحی سایت و ورود به دنیای اینترنت در کلاس طراحی سایت دانشسرا آریا تهران کمپانی نمائید. تا علاوه بر یادگیری بی نقص گواهی در میان المللی نیز اخذ فرمائید.

تولید پوشه HTML
خوب میباشد بدانید اچ تی ام ال یک لهجه آفلاین و نادر خرج میباشد.

یعنی به طوری میباشد که ما میتونیم با کمترین خرج و تجهیزات، حتی سوای نیاز به قابل انعطاف افزاری یگانه اوامر آن را نوشته و اجرا نماییم. اعتقاد و باور ندارید؟ پس ادامه طریق تولید او‌لین مدرک اچ تی ام ال خویش را فرا بگیرد.

برای تولید فولدر html کافی میباشد کد های بالا را در notepad ویندوز نسخه برداری کرده و با پسوند .html ذخیره نمائید.

فولدر ذخیره گردیده را با یک کدام از مرورگر های نصب گردیده بر روی ویندوزتان گشوده فرمایید تا او‌لین کدنویسی html خویش را انجام داده باشد.

برای کسب داده ها اضافه در این باره مسلما نوشته‌ی علمی تولید پوشه html  را مطالعه نمائید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 363 تاريخ : يکشنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:04

11- WP-DB Manager

طراحي سايت  
این یک کدام از پلاگین هایی میباشد که به شما اذن می‌دهد به رئیس مقر داده WP خویش بپردازید. این پلاگین را می شود به تیتر جایگزین رئیس پشتوانه گیری وردپرس آیتم به کارگیری قرار بخشید.

12- User Locker
در صورتیکه میخواهید از هک شدن وب سایت خویش به نحوه brute force خودداری فرمایید در آنصورت پلاگین User Locker برای شما مطلوب میباشد. این افزونه به به عبارتی طرز ورود به قفل عمل می‌نماید ، با این حالا ، یک پلاگین وردپرس میباشد که آوازه متعددی فی مابین یوزرها خویش داراست.

13.تغییر‌و تحول پیکربندی پیش فرض CMS ها:
برنامه‌های CMS مدرن اگرچه برای به کار گیری بسیار شل میباشند ولی از بینش امنیتی برای کابران پایانی بسیار خطرناک میباشد. تا به امروز رایج‌ترین تهاجم ها در اینترنت‌وب سایت‌های بوده که تماما خودکار اند و بخش اعظمی از هجوم ها با توکل بر پیکربندی پیش‌فرض انجام میگردد. شما با تغییر و تحول پیکربندی پیش‌فرض هنگام نصب CMS ها می توانید از بخش اعظمی از تهاجم ها پرهیز کنید. معمولا معمولی‌ترین رویه برای تغییر و تحول پیکربندی پیش ‌فرض هنگام نصب CMS میباشد البته بعداز نصب هم می‌قدرت این نتظیمات را تغییر‌و تحول بخشید.

14.مجوزهای دسترسی پوشه:
مجوزهای دسترسی تعریف و تمجید میکند که چه کسی می تواند با پوشه چه کاری انجام دهد.
هر پوشه سه جواز دسترسی داراست:
– تلاوت (Read): بدین سطح دسترسی عدد ۴ داده می شود.
– تایپ کردن (Write): به‌این سطح دسترسی عدد ۲ داده میشود.
– اجرا کردن (Execute): به‌این سطح دسترسی عدد ۱ داده می گردد.
در حالتی‌که میخواهید تعدادی اذن دسترسی را به فردی بدهید کافی میباشد که اعداد را باهم عده فرمائید. برای مثال در‌صورتی‌که می خواهید به فردی اذن قرائت و تایپ کردن بدهید بایستی در جواز دسترسی استفاده کننده عدد ۶ را وارد نمائید. در صورتیکه علاوه بر تلاوت و تایپ کردن جواز اجرای فولدر‌ها را هم بدهید می بایست عدد ۷ را وارد فرمائید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 163 تاريخ : شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:03

به بیان دیگر، طراحی وب، مشتمل بر پباده سازی و برنامه نویسی هست. برای این خواسته نیز، فرد طراح، دستکم بایستی از دو اپلیکیشن مختلف در ساخت وب سایت به کار گیری کند..

طراحي سايت  

قابل انعطاف افزارهای مایحتاج پباده سازی فایلهای گرافیکی
در حالتی که شما با پباده سازی گرافیکی شناخت مختصری داشته باشید صد رد صد برخی از اسمها نظیر Photoshop، CorelDraw، Adobe Illustrator، PaintShop Pro، FireWorks و غیره، برایتان آشنا می‌باشند. اینها بعضا از قابل انعطاف افزارها و مهم ترین قابل انعطاف افزارهایی هستند که در پباده سازی فایلهای گرافیکی در یک تارنما، گزینه به کار گیری قرار میگیرند. اعتنا به‌این نکته داشته باشید که لزوما دلیلی نیست تا یک طراح، بر کلیه این قابل انعطاف افزارها احاطه داشته باشد و یا این که آنکه کلیه این قابل انعطاف افزارها در پباده سازی یک سایت، باید آیتم به کارگیری قرار گیرند. بلکه به کار گیری از یک کدام از آنان، معمولا می‌تواند عمل را به آخر و عاقبت برساند.

قابل انعطاف افزارهای ما یحتاج در برنامه نویسی صفحه های اینترنتی
هنگامی حرف از برنامه نویسی میگردد، تجربه نشان داده میباشد که معمولا مردم خیر فقط تمایل متعددی از خویش نشان نمی دهند، بلکه حتی از آن گریزان می‌باشند. عموما برنامه نویس ها ماهر، مامان زادی و ژنتیکی برنامه نویس میباشند. آن ها شیوه تفکری دارا هستند که بسیار مشابه به منطق کامپیوتری و کدهای برنامه نویسی هست و این مهارت و عشق، چیزی وجود ندارد که اکتسابی بدست آمده باشد بلکه در طینت یک برنامه نویس ماهر ار بطن به دنیاآمدن قرار داشته میباشد – همانند نگارگری که با دانش گاه رفتن، نمی تواند هنر کسب نماید. هنر ذاتی میباشد و کلاسهای دانشگاهی، صرفا یک تقویت کننده برای استعدادهای یک هنرمند هست.

در هرحال، به مشاجره اصلی گشوده میگردیم. قابل انعطاف افزارهای مایحتاج برای برنامه نویسی کدهای مایحتاج در یک طراحی سایت دربرگیرنده موردها تحت میباشد:
DreamWeaver
FrontPage
VisualStudio
اینها مهم ترین قابل انعطاف افزارهای موردنیاز در کد نویسی برای طراحی وب می‌باشند. به صورت کلی، شاید بتوان اذعان کرد که قابل انعطاف افزارهای بسیار دیگری نیز وجود دارا‌هستند که درباره‌ی کد نویسی تارنما یاری بزرگی برای یک طراح می‌باشند اما عملکرد ما بر آن بود تا مهم‌ترین و شایع ترین آنها‌را لیست نماییم.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 138 تاريخ : چهارشنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:13

طراحی سایت jQuery یک کتابخانه (Library) یا این که همان دیگر یک قاب ورک برای گویش جاوا اسکریپت میباشد. انگیزه اصلی این کتابخانه این میباشد که به کارگیری از جاوا اسکریپت را در پباده سازی سایت سهل و آسان‌خیس سازد. مشاجره این درس از عصر‌ی نقشه خط مش ساخت وب سایت، مبحث jQuery و جواب به سوال jQuery چه است؟ هست.

چه چیزهایی را می بایست پیشین از یادگیری jquery بدانم؟
گذشته از استارت یادگیری جی‌کوئری، شما بایستی علم‌های نخستین طراحی سایت را داشته باشید. یعنی گویش‌های:

HTML
CSS
JavaScript

به اشخاص نو‌فعالیت توصیه میکنیم که پیش از مطالعه این نوشته‌ی‌علمی، مقاله ها پایین را بدون شک مطالعه نمایند:

HTML چه می باشد؟ شناخت با گام اولیه پباده سازی سایت
JavaScript چه میباشد و چه کاربردی داراست؟

jQuery چه می‌باشد؟
jQuery یک کتابخانه سبک وزن برای جاوا اسکریپت میباشد. این یعنی با حجم کد کمتر نسبت به جاوا اسکریپت، بیشترین فعالیت را انجام می دهد.

شاید کارهایی که در جاوا اسکریپت نیاز به چند خط کدنویسی دارااست، در جی کوئری صرفا در یک خط صورت بپذیرد!

jQuery چه می باشد؟
لوگو و شعار جی‌کوئری
همینطور jQuery بخش اعظمی از چیزهای پیچیده در JavaScript را هم بی آلایش مینماید، مانند AJAX و ویرایش DOM.

کتابخانه جی کوئری خصوصیت‌های تحت را با خویش به یاروهمدم داراست:

ویرایش و ساخت تغییرات در DOM
بازنویسی و ساخت تغییرات در CSS
متد‌های اتفاق افتاد (Event) برای HTML
ساخت افکت‌های گوناگون و برنامه خردسالان
AJAX
و ابزارهای دیگر…

نکته بسیار مهم: نسبتاً برای هرکاری، افزونه‌هایی برای جی کوئری موجود است که میتوانید از آن‌ها به کارگیری نمائید.

 

چرا جی کوئری؟
تعداد متعددی کتابخانه یا این که قاب ورک برای لهجه جاوا اسکریپت موجود است، ولی به حیث میرسد jQuery دوستداشتنی‌ترین و گسترده‌ترین کتابخانه این لهجه باشد.

قاب ورک چه میباشد؟

در سراسر عالم اکثری از کمپانی‌های وسیع در حوزه اینترنت، از جی کوئری استعمال مینمایند. مانند:

Google
Microsoft
IBM
Netflix

آیا jQuery در همگی مرورگرها فعالیت مینماید؟
گروه گسترش جی کوئری به خیر با مرورگرهای متفاوت شناخت دارا هستند و این مورد سبب گردیده تا jQuery در تمام مرورگرهای پهناور دقیقاً یکسان اجرا شود.

 

پیرو با به کارگیری از یکسری نمونه سعی بر این داریم تا شمارا با کاربردهای جی‌کوئری بیش تر آشنا کنیم.

متدهای hide و show در جی‌کوئری
در جی کوئری، می توانید عنصرها HTML را با استعمال از متد‌های ()hide و ()show ، مخفی و آشکار سازید.

$("#hide").click(function(){
$("p").hide();
});

$("#show").click(function(){
$("p").show();
});
1
2
3
4
5
6
7
$("#hide").click(function(){
$("p").hide();
});

$("#show").click(function(){
$("p").show();
});

کد بالا می گوید زمانی که روی عنصری با خصیصه “id=”hide کلیک شد، تمام موادتشکیل دهنده p جان دار در ورقه مخفی شوند. و زمانی که روی عنصری با خصیصه “id=”show کلیک شد، تمام موادتشکیل دهنده p جان دار در کاغذ آشکار شوند.


افکت‌های کشویی در jQuery
با استعمال از یک‌سری متد ذیل در جی‌کوئری، می توانید روی عنصرها HTML افکت‌های کشویی اعمال نمائید.

()slideDown
()slideUp
()slideToggle
$("#flip").click(function(){
$("#panel").slideToggle();
});
1
2
3
$("#flip").click(function(){
$("#panel").slideToggle();
});
کد بالا می گوید هرگاه روی عنصری با خصیصه “id=”flip کلیک شد، عنصری با خصیصه “id=”panel بصورت کشویی گشوده و بسته شود.


تا اینجا به صورت مختصر با کتابخانه jQuery آشنا شدید. برای استارت یادگیری این گویش می توانید به سایت قانونی آن یعنی jQuery.com مراجعه‌کنید. در حالتی‌که این مقاله را دوست داشتید لطفا دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت: 14:20